Sunday, October 30, 2011

Lambang Cinta Yang Telah Dicuri .

"Awak , jika awak rindukan abang atau teringatkan abang . pandanglah pada matahari ."

"kenapa matahari ?"

"kerana matahari itu lambang cinta abang terhadap sayang . . . walaupun abang tiada disisi sayang , tapi abang tetap memberikan kehangatan pada sayang ."

tapi kini , lambang itu telah dicuri . . . . .


Matahari Lambang Cinta Kita . tee hee ~
chopp ! rilek dulu , jangan tergopoh gopoh buat penilaian tentang aku . aku tak maksudkan diri aku yang sedang bercinta disini . cuma kiasan ! sebagai permulaan entri sebelum aku kupas dengan lebih lanjut lagi . semua ini berlaku kerana angkara seorang wanita dari Galicia , Sepanyol . beliau yang aku maksudkan adalah Angeles Duran yang mana telah menyatakan secara rasminya bahawa matahari itu telah menjadi milik rasminya . dia telah mendaftarkan namanya sebagai pemilik matahari di sebuah
Pejabat Notari Awam Tempatan di negaranya . dan secara logiknya adalah dibenarkan di sesebuah negara untuk bertindak demikian . maka dengan itu , dia ingin mengenakan caj kepada setiap orang yang menggunakan matahari .

pesongan kata : apa tak cukup ke masuk public toilet kena bayar ? namanya pun public (awam) , kenapa berbayar ?!

. . . . .

jadi sayang , apa kita tukar lambang cinta kita . kalau abang terus menerus nak menghangatkan sayang memang tak larat nak bayar . tee hee ~ apa kata kita pilih KLCC pulak ? yang menunjukkan kita saling memerlukan antara satu sama lain . macam ni :-

Sumber : Google Search .
notakaki : tiada pemilik hak yang mutlak dikalangan manusia melainkan Allah .

p/s : boleh ke aku nak daftar KLCC sebagai hak milik aku ? renung renungkan dan selamat berangan ! tee hee ~

No comments: