Wednesday, October 19, 2011

Konflik Bermotivasi .

"ijazah terbaik datangnya dari jalanan ,
dari pengalaman bercakap dan bersalaman ,
konflik motivasi cuba meditasi
positif dan benci jadi inspirasi pagi ."

-Mantera Beradu-

malam ini alang alang aku tengah bertenggek kat laman sosial ni , aku nak usik , kuis , kupas sikit tentang isu konflik pulak kali ini . entah apa yang telah melanda agaknya . bermacam macam perasaan bercampur baur ketika ini . geram ada , bengang ada , marah dan semua yang negatif negatif sahaja ketika ini .

duhhhhh ! oi cik eina ! hadoiyy ! tolonglah positifkan diri sikit . jangan sebabkan ke-negativiti kau menggangu ke-positifan aku . tak kisahlah apa cerita antara kau dan aku , aku dah cuba se-profesional yang mungkin dalam menangani masalah antara kita . sekarang ini , kerja aku menyelesaikan masalah aku , kerja kau untuk jaga masalah kau sendiri . itu sahaja ! sebab aku percaya aku tak ganggu kehidupan orang , orang pun tak ganggu kehidupan aku . insyallah .

sekarang ini , hati memang kosong disitu , tiada apa lagi yang kita tinggalkan disitu . kalau mula mula dulu , ada juga kawan kawan penghibur jiwa , gelak sana sini . sekarang , sekadar teman aku kira . the things left is zero . kosong !

No comments: