Tuesday, October 18, 2011

Bila Nak Habis .

dua minggu lalu yang penuh sarat , baru hari ini aku terlarat . itupun sebab aku dah terlebih khayal (tidur) dari petang tadi akibat dari kesan paracetamol yang aku telan .

straight to the point !

ya , aku tak tipu diri sendiri . dua minggu ini memang aku letih berlari lari , berkejar kejaran , terkinja kinja dengan arus kehidupan . baru aku nak merasa duduk sekejap terus aku bertindak lagi , baru nak merasa rehat seketika terus aku bergerak lagi . lagi , aku kena bergerak mengikut aliran arus arus kehidupan ini .

straight to the point !

bila nak ending nya.**

bingai . . .

** : saja aku letakkan tanda noktah [.] sebagai panduan aku sendiri . sebab aku tahu kehidupan takkan berhenti untuk bangunkan aku . aku yang kena bangun dan kejar semula apa yang telah aku tertinggal . take care .

No comments: