Friday, October 7, 2011

Suka Suka Senang Hati . . .

dalam kesibukkan aku mengurus diri sejak akhir akhir ini , berhempas pulas otak kanan dan otak kiri , peluh jerih bersilih ganti . sukacitanya aku nak memaklumkan . . .

tunggu sebentar ,
aku memang sedang suka suka nak suka , sebab hati aku tengah lara . jadi , suka betul aku nak suka suka .

boleh tak ? *pertanyaan rambang untuk diri sendiri*

boleh ke tidak ? *memujuk hati* . . . . .

bercakap soal hati . maka , aku dengan senang hati *dah senang hati pulak , tadi suka hati?* baiklah , sekarang bercakap tentang hati . . . atau tak perlu ? kalaulah kelapangan masa terluang itu milik aku . . .

amacam aku sekarang ini ? aku sedang suka hati dan senang hati apabila hati sedang berkecai . pasal hati aku diperkecaikan lagi , setelah beberapa kali . tak mengapalah , untuk kali ini . aku tetap terus teroka apa lagi yang menarik sekitar kehidupan ini .

Terima Kasih ...

No comments: