Sunday, October 30, 2011

Inspirasi Lihat Melihat

:: Berkongsi Mata Dengan Pembaca ::










p/s : ini salah satu perarakan yang diadakan di bandar kuantan , itupun sekali dalam tempoh 5tahun ! woahh ! dan sesungguhnya aku tak sangka yang aku akan turut terjebak sama pada hari itu (1/10/11) . memang aku tak jangka yang lalu lintas sekitar bandar ditutup untuk sebarang pergerakkan keluar masuk bandar . di kesempatan itu , dengan bertemankan J105i aku . maka , gambar gambar ini sempat aku petik dari penglihatan kanta 2.0MP , jadi agak kesamaran sana sini situ sedikit . harap maklum !

p/s (i) : tahun 2016 kalau ada kesempatan dan rezeki menginginkan , aku nak terjebak sama lagi . tee hee ~








p/s : ilusi sebuah suasana petang kat pelabuhan kuantan , hanya aku dan J105i aku menjadi teman suasana petang itu . berikut sedikit pengambaran dari mata aku yang sempat aku petik untuk diabadikan dalam bentuk kepingan kepingan gambar .

No comments: