Tuesday, November 1, 2011

Bukan Entri Emo , Okay .

hari ini ,
1/11/2011 . . .

hari ini jadi entri seperti mana hari hari yang berlalu ,
syukur alhamdulillah ,
syukur itulah yang aku terbang layangkan ,
sebagai seorang hamba ciptaan-Nya .

hari ini ,
1/11/2011 . . .

apa yang korang tahu ?

seminggu akalnya bekerja 7hari ,
sebulan akalnya bertindak 30hari ,
setahun akalnya berfikir 365hari .

lagi jauh aku merenung ,
semakin jauh aku hilang dalam ruang renungan itu .
tersasar jauh .
kadang kadang aku inginkan kehilangan .
aku ingin hilang dalam perkara yang aku telah hilang .
tapi bukan kehilangan yang aku sendiri hilangkan .

dan hari ini ,
aku semakin tak tahu apa yang aku mahu .

tentang apa yang aku rasa ,
tentang apa yang aku ingin ,
tentang perasaan ini ,
tentang perasaan itu .

stuck !

p/s : nak menulis untuk berkongsi , tapi tiada apa yang menarik untuk dikongsi , nak menulis untuk memotivasi , tapi aku sendiri pun tidak termotivasi . BINGAI !

No comments: