Wednesday, November 2, 2011

Untung Bila Jadi Perempuan Cantik .

untungkan jadi perempuan cantik ? betul tak ? betul lah kata aku ! tee hee ~ bukan sebab dengki aku tak dapat jadi perempuan cantik , aku cuma seorang lelaki biasa yang normal pada pandangan lahiriahnya . (kalau kalau rasa tak normal tu , minta dilakukan ujian terhadap tahap seksualiti sebelum melarat) dan kadang kadang adalah jugak menjeling jeling juga melihat perempuan cantik . syukur ! cantik sungguh ciptaan itu .

tapi memang beruntunglah ! sekali lagi aku tegaskan disini yang aku tidaklah dengki ataupun terlintas dalam fikiran nak jadi perempuan dan memang jauh sekalilah nak potong &*@# dan simpan dalam botol . tee hee ~

korang dah tengok filem " Dalam Botol " ? kalau dah , angkat tangan macam usop wilcha . tee hee ~

Poster Filem "Dalam Botol" .
Sumber Oleh : Google .
cantikkan ARJA LEE tu ? tee hee ~ okay ! abaikan , selingan ini untuk memanjangkan cerita yang serba serbi ringkas je . straight to the point ! aku bukan pandai sangat nak menilai kecantikkan seseorang , aku serba serbi biasa sahaja orangnya .


Hugh Jackman .
Sumber : Google .

tettttt ! okay ! perasaan aku sahaja . banyak tonton movie barangkali ? 
tapi aku suka tengok :-


Tadaa ! ~ Sharifah Amani .
Sumber : Google .

p/s : hari tu aku tengok telefilem kat tv9 (tajuk aku dah lupa) . mengadap bukan main lagi . =B

p/s (i) : tapi yang paling cantik pernah aku pandang dalam hidup aku semestinya mak yang usung aku 9bulan itu . hee ~ 

No comments: